Inget intressant att säga...

Så ligger det till, det finns inget jag kan delge er som inte tråkar ihjäl er. Jag har jobbat nio timmar i dag varav den sista till största delen gick åt till okontrollerade skrattattacker till följd av de tidigare åtta timmarnas arbete. Kvällen har jag spenderat med Carro och Elin, ätandes kebabpizza och tittandes på "I rymden finns inga känslor".

Igår hade vi en liten Spint-reunion på Ågatan med åtta gamla klasskompisar och det blev ganska sent (senare än planerat i varje fall), så idag tänkte jag försöka få lite mer sömn. Jag börjar halv tolv imorgon så jag får en hel extra halvtimme på morgonen jämfört med idag. Inte för att det på något sätt är nödvändigt, men ibland är det skönt att börja dagen långsamt. Jag har ingen frukost hemma heller så då får jag gott om tid att köpa och inta den också. Mysmorgon med andra ord! Och så blir det myskväll och vin med Linnea på kvällen. :)

Men nu: Sängen!

iBuenas noches!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0