Ledig torsdag!

Det går utför med bloggen! Den behöver läggas ner och det är ett faktum. Frågan är bara när detta kommer att ske. För bloggen har jag ju haft under mina små äventyr runt om i världen och den här gången har den liksom bara hängt sig kvar. Kanske i något slags hopp om att en dag få användas från ett annat land igen. Och det tar emot att lägga ner den. Det innebär ett erkännande av ett vanligt, rutinmässigt Linköpings-liv där ingen blogg krävs för att alla redan vet precis vad som händer i ens liv. Men visst är jag nöjd med min tillvaro just nu. Det känns avslappnat och skönt att ha en något långsiktigare plan än tidigare, men det är samtidigt lite skrämmande i mina ögon.

Anyway... Den senaste veckan har kantats av ganska stora mängder vin och nästan lika mycket jobb. Idag var det dock ledigt och oj, vad det var välbehövligt. Men imorgon ska jag tillbaka för lite seriös larmhantering och sedan är det långhelg. Jag tänkte faktiskt bara dricka lite te nu och sedan ta en sömntablett och gå och lägga mig. Har sovit så dåligt den senaste tiden och måste få ordning på det.



Två små bilder på mig och las chicas från i lördags.

Jag har varit dålig på att använda kameran de senaste dagarna faktiskt, men det får det bli ändring på. Imorgon är det som sagt jobb och sedan ska jag på lägenhetsvisning. Och så måste jag se till att boka lite flygbiljetter också nu när sommarschemat är klart. London, i'm coming back! :)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag är trogen läsare, vare sig det handlar om London eller vardagen i Linkan. Kul att det känns bra allt! Längtar efter att få träffa dig och se din lägenhet i sommar! besos!

2011-06-02 @ 21:31:32
Postat av: Amanda

Haha, tack, vännen! Hoppas du får det bra sista tiden där nere nu, så ses vi snart! Pussar till dig!

2011-06-03 @ 07:01:06
Postat av: sandra

hallå kålhuvve, klart du ska ha bloggen kvar. bra till exempel när man själv inte är i linkan men ändå vill ha lite update om vad som händer!

2011-06-03 @ 17:03:00
Postat av: Anonym

Det ´r en massa gnall tycker jag. Shape up, dont worry, be happy.

2011-06-04 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0