Update!

Bloggen dör. Det gör den. Men här är i alla fall ett par bilder från mina senaste veckor.


Jag och hjärtat på Brickan förra helgen.


Brendan och Carro.


The Dove. Dessvärre inte lika fint när tidvattnet är lågt.


Kebab mitt i natten.


Picknick i Lammas Park.


Alexanders gula rum i Northfields.


Berg med las chicas i måndags.


Onyttigheter och solsken.


Jordgubbar! <3


Matlagning hos Tove innan MK i måndags.


Linnea och jag hos Tove.

De senaste veckorna har gått läskigt fort. Jag har jobbat, varit i London, jobbat lite till, irriterat mig på regnvädershelvetet, glatts åt solskenet som följde, träffat kompisar, jobbat på min sommaralkoholism och hängt i Bergs slussar med mera... Jag jobbar och försöker utöver det få ut så mycket som möjligt av min lediga tid. Imorgon är jag ledig och det väntas bad med mamma och lillebror. Kvällen spenderas sedan med en massa fina tjejer, vin och matlagning.

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

Alexander sörjer. Det var en väldigt fin blogg.

2011-06-30 @ 10:16:57
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Ywonne Löfvall

Äh, vaddå dör, du kan väl inte ta livet av bloggen, bara sådär? Shape up och uppdatera när du får tid. Läste förresten i tidningen idag att du har 325 kollegor på jobbet. Trivsamt.

2011-07-01 @ 07:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0