Eftermiddag!

Minutrarna går långsamt. Hank, Fonsie och Sid är iväg och simmar. Alexandra steker pannkakor. Angus och Wednesday chillar i köket och Vinnie, som är här på besök, lägger pussel. Vi har varit i kyrkan hela dagen fram tills nu och snart kommer resterande barn hem och det väntas middag, bad och läggdags. Själv ska jag iväg och träffa Alexander i Green Park för en cider eller två och sedan ska jag, förhoppningsvis, flytta tillbaka in i gästrummet där jag kommer att bo fram till på lördag morgon när mamsen kommer.


Slänger upp en bild på Wednesday och Lennie från gårdagens födelsedagskala på Topsy Turvy. Cute!

Imorgon jobbar vi heldag, men jag får se exakt hur mycket det blir för min del. Just nu känns det som att vi är lite överbemannade här på Mapesbury och jag tror att Alexandra är redo för lite mer ansvar. Men nu ska jag ge Angus ett bad innan maten och preppa lite för kvällen.

Ciao!
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0