Hemma igen!

Jag är tillbaka i Sverige. Mamma och jag hade en toppenbra helg i London förra helgen, men nu är jag tillbaka i kalla Sverige och London-saknaden är stark, men kontrollerad. Jag har haft turen att få lite jobb på mammas företag den här veckan så jag ska väl förhoppningsvis snart ha råd med ett par flygbiljetter så att jag kan swischa över och hälsa på alla London-vänner. Första veckan hemma har varit ganska ointressant. Jag har varit sjuk igen, men jag tror att jag är på bättringsvägen nu.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt William medans mamma och Anders är iväg på middag. Jag tror kanske att Martin kommer ut en sväng och gör oss sällskap också. Men först ska jag in till stan och försöka få ordning på alla nedrans kartonger som står i Martins förråd och träffa de två äldsta bröderna Jackeltoft för en fika. :)


Alexandra och Caroline på Elk i torsdags.


På hotellet i lördags.


Oliver och vin i lördags förmiddag.


Mamma på O Bar.


Carro och Brendan på The Poet i söndags.


Carro och Helene.


Carro och jag.


Jag och min fina, fina Caroline.

Nu måste jag panikmåla mina naglar innan det bär av mot stan. Kanske man skulle våga sig på att köra idag. Jag tog mig hela vägen ifrån Vreta Kloster igår utan minsta lilla missöde så om väglaget är okej kanske det får bli en liten körtur. Det är ju så hiskeligt roligt att köra bil!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0