Lägenhet!

Jag har precis städat hela huset ute i Ljungsbro. Snart kommer mamma hem från träningen och då ska vi köra iväg William till bandyträningen och åka och handla inför helgen. För- och eftermiddagen spenderade jag i stan, delvis med Sanita. Vi satt i solen och drack kaffe och jag köpte ett par relativt fula solglasögon för att få lite extra vårkänsla.

Lägenheten var perfekt! Jag bestämde mig direkt och kommer att hyra från och med första maj till sista augusti. Kontrakt kommer att skrivas nästa vecka, men nu är jag bara lättad att jag har hittat ett eget ställe. Och att det är stort, ljust och fint med två balkonger, stort kök och centralt läge gör ju ingenting. Så det ska firas med ett glas vin ikväll tror jag.


Liten Mandis, stora Spindelmän, tusen år sedan...

Nu ska jag vattna blommorna innan mamma kommer hem. Sedan ska här köras bil!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne Löfvall

så fint det blev också! kände ju inte igen mig. Den där blusen på bilden kommer jag ihåg. Zarah el nåt i Barcelona va? eller Blanes? kommer ihåg att du velade om du skulle köpa den el inte.ps +10 grader på tisdag enl prognosen så misströsta inte för mycket.

2011-03-18 @ 07:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0