London, here i come!

Godmorgon, världen! Jag hade tänkt sova riktigt länge idag, men vaknade redan tjugo över åtta i morse. Sedan dess har jag legat i soffan och tittat på "Ett monster till svärmor". Igår var Robert och Linnea här. Vi gjorde kycklingsallad och sedan somnade vi i soffan allihop. Riktigt trångt och mysigt i min lilla tresitts. Nu sitter jag här och tittar på en massa gamla videos där jag och Carro sjunger till gamla 90-talsklassiker. Jag önskar att jag kunde bjuda på en, men de är tyvärr highly confidential.

Snart tänkte jag försöka få lite ordning i min lilla lägenhet. Igår var jag riktigt duktig och tvättade och städade, men efter att ha somnat ifrån allt igår blev det återigen lite rörigt här hemma. Så jag måste piffa lite innan jag sticker iväg till bussen som går klockan fyra. Mitt plan går vid halv sju ikväll och jag planerar vara framme hos Carro senast tio. Det tar alltså sju timmar från dörr till dörr. Helt klart värt besväret, om det nu ens räknas som besvär över huvud taget.




Nähe, men om man skulle hoppa in i duschen och börja packa lite smått då. Borde kanske kolla vädret också... Jaha, 19 grader och regn imorgon och sedan mellan 20-21 grader och sol måndag till onsdag. Toppenbra! Fan, vad jag ska shoppa! Och spendera quality time med Carro. Och dricka cider. Och Starbucks-kaffe! Och shoppa ännu mer! Jag bokade in en 15 kilos väska för hemresan som jag planerar att fylla. Och så fick jag veta att jag är garanterad jobb på ICA i sommar med start senast vecka 26 så har jag tur kanske jag hinner med en trip till innan sommaren!

Men nu, mot duschen och resväskan! See you soon, London!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

Åh, vad glad jag blir av bilderna! Och vad glad jag blir av att du kommer hit! :D

2011-05-07 @ 14:33:03
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Amanda

<3

2011-05-12 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0