Stressbloggande!

Jag har jobbat hela dagen som vanligt. Mötte upp mamma på stan efter jobbet och planen för kvällen var att laga mat och läsa instruktionsmanualer för larm. Stod mitt i matlagningen när Anton hörde av sig och ville ses. Så nu kastar jag i mig köttfärssås med sallad (hinner inte vänta på pastan) och ska snart springa ner till stan för någon form av sen after work. Och så tänker jag att det är så in i helvetes jäkla skönt att bo själv och bara ha sig själv att tänka på.



Imorgon flyttar vi nykomlingar ut i riktiga larmsnurran. Då får alla möjlighet att lyssna på oss och skratta åt vår nervositet. Men det bjuder vi på! Nu måste jag sminka över tröttheten och slänga på mig något plagg i min egen färgskala.

Ciao!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Ywonne

that´s the way aha aha....we like it.....osv

Du ser Pandan, things can only get better...kram

2011-05-25 @ 21:44:59
Postat av: Alexander

Jävlarrr vad snygg du är! Look at that hair! Och ögonbrynen! Och ringen! (Känner mig lite väl gay?!)

2011-05-27 @ 00:48:36
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0