Tro, hopp och kärlek!

Jag gör allt annat än städar just nu. Har försökt hitta motivation i lite för många timmar nu utan att hitta den. Har pratat med alla fina människor i mitt liv och försöker bli lite pepp på livet igen. Snart kommer Frida och Sofie hit. Vi ska dricka way too much och bara ha en allmänt kalawsome kväll. Jag tror att min äventyrslängtan börjar komma tillbaka nu, bara för att jag vet att jag har signat upp mig för att stanna här hemma nu. Men jag behöver verkligen det här jobbet och jag är faktiskt ganska sugen på det, trots omständigheterna.


Ringde precis till min älskade Alexander. Det hjälpte! Det gör det alltid! Så jag antar att det börjar bli dags att städa nu. Positivt energi! White light. Kom igen nu, Amanda! Shape up!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

Okej, häng med nu för det kanske blir lite weird. Det finns en scen i Six feet under (en serie som jag aldrig tittat på förutom denna scen), typ sista scenen i sista avsnittet i sista säsongen. Ever. En tjej åker ifrån sin hemstad och allt hon vet för att jobba någon annanstans långt bort. Hon typ kramar familjen och gråter hela tiden. Till den homosexuella brodern såger hon "Be happy!" med gråten i halsen och brorsan ler sådär dunderfantastiskt ömt och vackert och fint och svarar "I am happy.". Allt är så rörande och fint och jag börjar nästan gråta bara av att skriva det här. Sedan så kommer hon till sin mamma... Hon typ slår ut med armarna och utbrister uppgivet "I don't know how to do this!", gråter lite till och fortsätter med "Thank you for giving me life" och bla bla bla. Mamman kan knappt prata på en stund för att allt är så sorgligt men så säger hon



"You gave ME life!"



Ja, jag kom iaf att tänka på det här när jag läste inlägget. Tack så hemskt väldigt mycket för att du säger så snälla saker om mig. Men Amanda... You gave ME life! Jag tror inte du förstår hur mycket jag, och typ alllllla andra du känner, verkligen tycker om dig. Du är så speciell (på världens bästa sätt!)! Det känns som att ajg kan vara mig själv på allvar med dig. Du har ditt småtragiska liv och jag har mitt tragiska liv. Vi har varandra. Jag har dig, du har mig. Vi har varandra!



ja, det blev lite konstigt och kanske för långt men va fan. Amanda, jag vill verkligen att du ska inse hur JÄVLA kalawesome (mitt nya favvouttryck!) du är. Du är en av de bästa människorna jag vet. Glöm aldrig det. Du är så jävla underbar. PUSS på dig! Längtar mig galen efter dig!

2011-05-15 @ 03:07:09
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Amanda

Åh, jösses, jag som precis hade tagit tag i mig själv och slutat gråta. Nu är jag tillbaka, men nu är det glada tårar. Älskling, vad söt du är! Tack så jättemycket! Det värmer verkligen. Och jag hoppas du förstår att du är minst lika underbar själv också. Jag är så glad att vi har funnit varandra och för att du har funnit dig själv. :) Du är toppen och jäkligt bra på att få andra på bra humör. Love you, det vet du!



Miljoner pussar och kramar! <3

2011-05-15 @ 08:40:29
Postat av: Amanda

Åh, tusen tack, Alexander! Du är toppen! Jag hade precis slutat gråta, men nu bölar jag som ett barn. Det är dock bra tårar nu och det tackar jag för. :)



Jag är verkligen glad att du och jag har lyckats bli vänner för du är underbar och en sann glädjespridare! Saknar dig och hoppas vi ses snart! Love you, men det vet du redan! Puss puss!

2011-05-15 @ 08:53:13
Postat av: Amanda

Jaha, jo, nu fungerade det visst. Dubbel kärlek eller något! ;)

2011-05-15 @ 08:54:05
Postat av: sarah

hejsan :) vad fin header du har , bilderna i headern är superfina :):)

2011-05-15 @ 09:01:10
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0