Underbara dagar!

Jag har haft det så bra! Fyra härliga dagar med underbart sällskap, fint väder och samma gamla, hederliga London. Brick Lane, engelsk cider, Starbucks, bögklubbar, Oxford Street, shopping, tall take-away lattes, Lady Gaga, Soho, Fulham, ice vanilla lattes, tunnelbana, dubbelbussar, brittiska, svindyra cigaretter, The Dove, dans, au pair-besök, solsken, Water Poet....! Nej, riktigt bra har det varit. Jag kom tillbaka till Linköping igår natt och idag har jag varit på arbetsintervju, jobbat och skaffat nytt jobb som larmoperatör/kundtjänstmedarbetare på Securitas Direct. Flyt!

Ni vet hur det blir när man har varit borta en tid och ska sammanfatta allt som hänt. Det blir galet långtråkigt och världens jätteprojekt. Plus att ingen orkar läsa. Så det får bli lite bilder istället. Enjoy!


Carro och Alexandra på Vibe Bar i söndags.


VIBE!


Brick Lane!


The Water Poet.


Gänget.


Mina älsklingar!


Pose!


Fin-Caroline!


Utanför Carros lägenhet i Fulham.


Vi åkte till Kilburn...


...och hälsade på Becca och mina gamla au pair-barn.


Hank och den nya lilla krabaten.


Familjens senaste tillskott - lilla labradoodlen Biff.


Lokalt häng i Kilburn med Netzell och nya au pairen Anna.


Pub-paus i Covent Garden.


Vanilla Ica Latte från Starbucks.


Hyde Park.


Pusskalas!


Pubhäng i Soho.


Feel the love!


Mera pussar och häng på tjejtoan.


På gaybaren Escape på Brewer Street.


Alexander utanför Escape.


De finaste!

Saknar allting redan! Måste se till att åka tillbaka snart snart snart! Men nästa biljettbokning kan faktiskt komma att gå till något så underligt som Houston, Texas. Mor, syster och kusin bokade sina biljetter redan igår och sticker i slutet av september för att hälsa på våra nyvunna släktingar. Man kanske skulle haka på! :)

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alexander

Men ååååhh vad underbart! Jag blir så lycklig i själen! (Och hoppas att bilderna kommer upp på fejjan?) FETASTE PUSSEN! Saknar dig så jag går sönder!

2011-05-12 @ 21:18:29
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Ywonne

Ha ha, kom ihåg att ändra kommentarnamn för en gång skull. Grattis igen, way to go! Ni är så fina och söta allihop och så där ska det va! Klart att du måste följa med till the States,vi kan ju inte åka utan både Ninna och dig och du måste ju träffa "the relatives", och så får vi gemensamhetsshoppa åt Ninna. Puss mamma!

2011-05-12 @ 21:23:17
Postat av: Evelina

Värsta sammanträffandet angående jobbet. Träffade en kompis som precia hade varit på intervju där och fått jobbet så ni kanske blir workmates :) Kommer du jobba där i sommar eller kommer du till ICA och hänger?

Puss!

2011-05-12 @ 22:16:15
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bojjan: You make me happy! :)



Mamma: Klart jag ska med om jag kan.



Evelina: Vad kul! Vi får se. Nej, det blir tyvärr inget ICA. Jag börjar redan på måndag. Men vi ses säkert något ändå.

2011-05-13 @ 00:15:45
Postat av: Josse

Ser så himla härligt ut alltihop!!! Jag måste nog se till att ta mig en vår/sommarresa London inom kort förhoppningsvis! Men vaddå, jobbar inte Alexandra kvar i familjen??? Massor grattis till jobbet också, spännande med nåt helt nytt! Lär väl få höra en hel del när jag kommer hem i sommar. I juli ses vi:D:D:D

2011-05-13 @ 13:51:30
Postat av: Amanda

Ja, det tycker jag absolut att du ska göra! (: Eller så väntar du till i höst så hänger jag på. :D Tack tack, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra nu. Får se hur det blir att jobba med exet, men det ska nog gå bra.



Nej, Alexandra fick nog ganska snabbt och nu är det en ny tjej från Sthlm där. Men jag tror på henne. Hon verkar väldigt confident och kapabel! Ser fram emot att ses "snart"!

2011-05-13 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0